Wednesday, 2 August 2017

PENCUCI SERBAGUNA BASIC H SHAKLEE SAMPAI ORANG BEREBUT NAK BELI

Ada ke pencuci serbaguna yang boleh pakai untuk macam-macam. 1001 kegunaanla katanya. Dah besor hidup ni baru saya jumpa. Tu pun bila dah berkenalan dengan Shaklee. Apa dia pencuci ni?


Kalau anda nak tahu, Basic H merupakan pencuci Biodegradable dan tidak bertoksik yang pertama dikeluarkan oleh Shaklee pada tahun 1960. Cuba kira, lama ke tak? Kalau barang tak elok, tak akan boleh bertahan lama di pasaran macam ni. 

Ia juga 2 kali ganda lebih pekat dan memberi kuasa pembersihan yang lebih selamat, berkesan serta sesuai digunakan bagi menangani seribu macam jenis kotoran di rumah pada bila-bila masa. Jom kita tengok apa fungsi Basic H ni dalam kehidupan seharian kita.



Kegunaan Basic H
  • Mencuci dan membersihkan buah-buahan dan sayur-sayuran dari racun serta bahan kimia 
  • Mencuci dan membersihkan ayam, ikan, daging serta makanan laut dari bahan awet 
  • Mencuci dan membersihkan makanan basah seperti mee dan kew tiaw dari bahan awet 
  • Mencuci dan membersihkan tempat dan alatan memasak daripada kotoran dan kesan minyak 
  • Mencuci dan membersihkan bilik air, tandas, tangki, cermin, lantai, dinding (spt dinding yang diconteng), perabot dan sebagainya. 
  • Mencuci dan membersihkan tangan, kaki dan badan daripada kotoran, minyak, dakwat, pijar(terkena lada) dan lain-lain lagi 
  • Mencuci dan membersihkan barang permainan kanak-kanak 
  • Menanggalkan gula-gula getah yang melekat pada pakaian 
  • Mengasah pisau 
  • Kegunaan Basic H ketika kecemasan 
  • Menghapuskan kutu di atas kepala 
  • Terkena minyak panas, air panas atau terkena benda panas(periuk, seterika dll) 
  • Menghindarkan daripada serangga seperti lalat, lipas, semut, nyamuk dan sebagainya 
  • Boleh digunakan untuk 'tuam' ketika demam panas (sebelum berjumpa doktor) 
  • Sakit gigi 
  • Masalah kulit seperti gatal atau miang 
  • Ulser atau mulut berbau 
  • Menyuburkan tanaman dan menggemburkan tanah 
  • Menanggalkan karat serta daki pada barang kemas, perhiasaan atau jam tangan 
Testimoni Basic H
Apa kata pengguna yang dah pakai 1001 kegunaan Basic H ni? tak ada elagi yang beri testimoni yang negatif.

kalo demam, buat ayaq mandi atau jelum kepala anak tu

salad yang layu boleh segar dan rangup kembali

puting botol susu kerak dia boleh hilang.. wa..magic

Basuh kasut sekolah sampai putih tapi tak penat menyental?

Akhir kata Basic H adalah pencuci serbaguna yang wajib ada.. memanglah sekarang ni ada mcm2 pencuci serbaguna tapi Tahukah anda..kebanyakan bahan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan. 

Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon. Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan hidung. Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun yang merengsakan kulit,mata dan sistem pernafasan. 

tapi dengan BASIC H.. anda selamat Ia tidak bertoksik, tanpa gas beracun, tanpa bahan kimia berbahaya, tanpa bahan pewangi , pH seimbang , tanpa klorin, berkesan meningalkan kotoran berminyak, kepekatan berganda.

Jaminan kami
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat
Semulajadi
Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?
Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran
Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Selayang dan Batu caves . Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun CIMB bank atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli !
Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Kak Pisah ditalian bernombor  017-3364128 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment