Thursday 20 April 2017

PENGEDAR KAWASAN SELAYANG SHAKLEE

Kini saya bergelar pengedar Shaklee , saya berpeluang untuk bertemu ramai pelanggan yang mempunyai kehendak yang pelbagai termasuk urusan penghantaran. Berita gembira untuk pelanggan-pelanggan di sekitar Batu Caves dan Selayang yang mahu produk Shaklee secara COD (cash on delivery) boleh berhubung terus dengan saya. Mana-mana pelanggan yang jauh saya akan poskan.

Untuk berhubung dengan Kak Pisah boleh hubungi nombor 017-3364128 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Saya perkenalkan diri saya Puan Norhapisah  yang lebih mesra dengan panggilan Kak Pisah. Seorang isteri dan Umie  kepada 3 orang putera puteri yang meningkat remaja. Asalnya Kak pisah mencari-cari vitamin yang mampu menampung kelompongan-kelompongan nutrisi dalam tubuh. Almaklum lah bila usia meningkat ke 40an. Cergas, Sihat dan Cantik di Usia 40an. 


Jadi, untuk pelanggan-pelanggan di sekitar Batu Caves, Selayang dan Gombak yang mahu produk Shaklee secara COD (cash on delivery) boleh berhubung terus dengan Kak Ina. Boleh la pakat-pakat deal nak jumpa di mana. Jangan risau, Kak Ina ni baik orangnya..

Untuk berhubung dengan Kak Pisah boleh hubungi nombor 017-3364128 melalui aplikasi Call / SMS / WhatsApp.

Konsultasi Percuma Tentang Produk Shaklee

Selain penghantaran/ cod produk Shaklee di sekitar Batu Caves dan Selayang Kak Pisah akan memberikan khidmat konsultasi percuma tentang produk Shaklee sebelum dan selepas beli. Tapi ekslusif untuk pelanggan Kak pisah sahaja ya. 

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee secara online?

InsyaAllah saya akan bantu anda. Juga untuk sebarang pertanyaan lanjut, konsultasi atau pembelian, jangan malu-malu hubungi saya.


Norhapisah Asmuni ( Kak Pisah )
Shaklee ID :(ID:1251745)
SMS & Whatsapp: 017-3364128
Email: Pisah35.ee@gmail.com 

No comments:

Post a Comment