Thursday 10 October 2013

IMPIAN DIREALISASIKAN

Gembira ... apa lagi yang perlu diungkapkan .... Terima kasih ucapan untuk Ein Lynn yang sudi memberikan kad ucapan ini untuk saya ... 


Kad Limited Edition  ( saya dan Evelyn Rose je yang ada )

Perkenalan dilaman Blogs Duniaku Einsprasiku bermula bila Ein terpilih sebagai pemenang tempat pertama untuk contest menyambung bab 28 untuk  Novel 13 JAM A380. Perkenalan itu dilanjutkan menjadi rakan Facebook. Sebenarnya saya juga pernah mencuba untuk menghantar contest itu tetapi separuh jalan. ( otak tak berkembang ) hehehheh

Impian saya tercapai bila menerima sekeping kad daripada Ein. Ein telah membaca perjalanan mendapatkan novel ini bertandatangan penulis diiringi kepayahan dan dugaan . Usaha gigih Ein mendapatkan tandatangan penulis novel ini untuk diberikan khas untuk saya. Tak terucap rasanya.... Saya sangat menghargai ... 

Sedikit coretan dari Evelyn Rose 

Kata - kata dari Ein yang ada bersama kad 13 jam A380.

2 comments:

  1. Waa bestnya akak dapat kad limited edition. Uji sedang baca novel ni sekarang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat membaca Uji ... akak pun tak sangka boleh dapat kad ni ... hargai sangat ... hehheheh

      Delete